Τετάρτη 16 Ιουνίου 2010

Προειδοποίηση

Έχετε αρχίσει ορισμένοι από σας, δηλαδή 2-3 άτομα να κάνετε κακή διαχείριση του blog. Προειδοποιώ ότι αν ξαναδώ βρισιές , spamming και οτιδήποτε που χαλάει την αισθητική εικόνα του blog μου, θα μπλοκάρεται η διεύθυνση IP του, ώστε να μην μπορέσει να ξαναμπεί σε αυτό το blog. Επίσης , έχω και καλούς επισκέπτες ευτυχώς που με στηρίζουν , και καταλαβαίνουν ότι είμαι και εγώ μαθητής και δεν έχω αρκετές ώρες να ασχολούμαι με το ανέβασμα των επεισοδίων. Δεν σας κοροϊδεύω , έχω όλα τα επεισόδια απο τις συγκεκριμένες σειρές , απλά δεν μπορώ να κάνω πιο γρήγορα καθώς καθε επεισόδιο κάνει 7 ώρες να ανεβεί. Σεβαστείτε το λοιπόν αυτό. Και θα έπρεπε να αντί να διατάζετε συγκεκριμένοι να βάζω επεισόδια , να με ευχαριστείτε γιατί κάποια άλλοι "έξυπνοι" αντί να τα χαρίζουν τα Πουλάνε. Τα λέμε σύντομα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου